Tastet Atletisme Institut Escola Joan Ardèvol (Cambrils) & CFGS EAS 2n curs INS JOSEP TAPIRÓ

Divendres,16/12 s’ha dut a terme el projecte real del Tastet d’Atletisme Futurista a la pista d’atletisme de Cambrils, organitzat pels alumnes de 2n CFGS EAS, dins del MP14 Projecte.

Durant 3 mesos, els alumnes han creat, desenvolupat i organitzat aquesta activitat entorn de l’atletisme, treballant competencialment les diferents àrees en l’organització d’un esdeveniment esportiu. Les proves realitzades pels 150 alumnes participants han estat: 60 m llisos, llançament de pes, salt de tanques, llançament de vòrtex, salt de longitud, a més de jocs diversos. En finalitzar la jornada esportiva s’han entregat premis i diplomes.

Remarcar la jornada esportiva que s’ha dut a terme amb cohesió entre els alumnes organitzadors i participants. Voldríem agrair la bona predisposició de tot l’equip docent i directiu de l’institut escola Joan Ardèvol, a l’Ajuntament de Cambrils, a la regidoria d’esports de Cambrils i als espònsors que han col·laborat en l’activitat.

Un cop més, el nostre alumnat ha demostrat una actitud i responsabilitat de treball encomiable, aportant sinergies positives en tot el que se’ls proposa.

TREBALLEM JUNTS, FOMENTEM L’ESPORT I L’ACTIVITAT FÍSICA, FEM TAPIRÓ