Tastet d’associacions de joves al barri

L’alumnat de tercer ha donat a conèixer les associacions que han creat al llarg del primer trimestre amb l’ajuda de la Comunalitat Reus Sud i Icària.

La proposta que va fer la Comunalitat Reus Sud a l’alumnat de tercer era crear una associació juvenil que promogués l’oci saludable i que fes de xarxa de joves del barri. Han creat propostes molt diverses (cinefòrum, rutes en bici, torneig de futbol… L’objectiu del Tastet és que l’alumnat presenti les associacions.

Des de Icària es comprometen a acompanyar l’associació més ben presentada i treballada i ajudaran a buscar espais i crearan xarxa amb altres associacions de joves del barri, de Reus i voltants.

A la foto de portada podeu veure la Judith, dinamitzadora d’Icària i de la Comunalitat Reus Sud que ens ha ajudat molt al llarg d’aquest trimestre. Moltes gràcies!