PER UNA SOCIETAT SENSE BARRERES I INCLUSIVA

En aquest curs tan especial degut a la problemàtica del COVID 19, els alumnes de 2n CFGS han realitzar unes sessions de jocs que han gravat pels alumnes de l’Itinerari formatiu específic (IFE) de l’Institut Domènech i Montaner.

Els alumnes de l’IFE han aprofitat molt aquestes activitats i ens han fet arribar vídeos jugant i dibuixos d’agraïments.

El dimecres 19 de maig vam fer una videotrucada per realitzar un feedback amb els alumnes de l’IFE i el seu professor David Montes. Va ser una experiència molt enriquidora, ja que els nostres alumnes van poder contactar, parlar i descobrir noves sensacions. Tot això els va ajudar a prendre consciència de les diverses capacitats de les persones i de la importància de la inclusió i la integració en la nostra societat.

Tots som diferents, no existeix la normalitat, això és l’esplèndid de la diversitat humana.

Volem agrair un altre any al professor David Montes la contínua i desinteressada aportació.