Es a l’aire

Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat el projecte interdisciplinar “És a l’aire”, sobre la contaminació atmosfèrica, organitzat per l’empresa Còdol Educació i subvencionat pel PMOE. Vam començar amb les xerrades filosòfiques… Els alumnes van aprendre a fer-se preguntes i a pensar en com afrontar problemes comuns, que ens afecten a tots, com la contaminació de l’aire. En acabar la sessió els alumnes van preparar les qüestions per al científic, el Marc Boada, potser el coneixereu per programes de TV3, sobretot el QUÈ, QUI, COM. A la sessió de ciències, el Marc Boada va respondre totes les nostres preguntes, tot realitzant alguns experiments que van encantar els alumnes.

Finalment, a la sessió d’Arts, l’Oriol Segon ens va explicar què és l’Artivisme i va ajudar els alumnes a crear les seves pròpies propostes artístiques que podrem veure properament en una exposició.