Lets Clean Up Europe!!!

El passat divendres 12 de maig des de la MP 10, l’alumnat de 1r de CFGS EAS i de l’IFE de l’Institut Domènech i Montaner van participar de la campanya “Lets Clean Up Europe” (una campanya de neteja i prevenció del medi ambient). Van recollir 38 kg de residus (com ara, plàstics, vidre i paper) i van treballar junts per deixar les platges de La Llosa en òptimes condicions. Tot l’alumnat va demostrar la seva capacitat d’organització i cooperació.

L’alumnat de l’IFE ens va oferir un esmorzar saludable, una excel·lent iniciativa per promoure una alimentació equilibrada i saludable. D’altra banda, l’alumnat de 1r va organitzar activitats esportives per promoure l’activitat física i la salut.

Volem felicitar a tot l’alumnat, professorat implicat, en especial a David Montés i la col·laboració de l’Ajuntament de Cambrils, el Patronat Municipal de Turisme de Cambrils i les empreses Ingesol i Secomsa