Defensa memòria DUAL FP

🗓️ El passat dijous 18 de maig cins alumnes del nostre Institut, van fer la defensa de les seves memòries de les pràctiques DUALS 📖.

✔️Els nostres alumnes van fer les pràctiques duals al DECATHLON REUS, CLUB TENNIS REUS MONTEROLS i CLUB NÀUTIC SALOU respectivament, on van aprendre i desenvolupar diferents continguts treballats a classe i van ampliar la seva formació amb la part més pràctica i laboral.

✔️La defensa de la memòria es va realitzar al Club Tennis Reus Monterols, Club Nàutic Salou i a l’Institut Josep Tapiró, on els nostres alumnes van poder explicar què, quan i com van fer durant les seves pràctiques duals a l’empresa.

✔️Van assistir els diferents tutors d’empresa i el tutor d’FCT del nostre Institut.

✅ Donar les G R À C I E S a alumnes, empreses i tutors per la seva implicació i professionalitat. 🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝