Esquiada del cicle d’esports

IMG-20160116-WA0040

Un cop acabades les vacances de Nadal, els alumnes de 1r curs del CFGS d’Animació i Activitats Físico Esportives van anar a Andorra, a les pistes d’Arinsal Vall Nord, per fer la I Esquiada del Tapiró del cicle d’esports, com a part del mòdul d’Activitats en el Medi Natural. Ens vam allotjar a l’hotel Sant Eloi de Sant Julià de Lòria. L’esquiada es va fer conjuntament amb l’institut Pons d’Icart de Tarragona.

Va ser una setmana on vam fer el curs d’esquí i d’snowboard, realitzant 3 hores diàries de curs d’aquests esports a càrrec de monitors, a més de les seves estones lliures per les pistes en companyia dels professors d’EF, Sílvia Díez i Salva Torrente. Tots els alumnes van progressar en els seus nivells d’esquí i snow i van aprendre detalls tècnics de l’esport, del material, pistes i entorn.
No solsament va ser una setmana d’esquí i snow, també vam fer activitats esportives i activitats de cohesió de grup i d’animació, i com no, de compres per Andorra.

Tot un èxit tant per als alumnes com al professors, que esperem que serveixi com a inici d’un llarg recorregut al Tapiró de l’esquiada i es pugui consolidar com a activitat del departament d’EF del centre.

Adjuntem una fotografia del grup d’alumnes a peu de pistes d’Arinsal VallNord (més fotografies i videos al facebook EF Tapiro)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *