Es graduen primers alumnes de FP DUAL

graduaciodual2El passat dia 19 de juny a les  18:30  al Teatre del Complex Educatiu de Tarragona, va tenir lloc l´acte de graduació de l´FP DUAL corresponent a la promoció 2015 – 17.

A l´acte van intervenir el Sr. Narcís Castanedo, director de l´INS Vidal i Barraquer, en representació dels centres; el Sr. Juanma Sánchez, en representació dels alumnes que han participat en projectes Duals; el Sr. Andreu Suriol, padrí de la promoció i president de la Cambra de Comerç de Tarragona i la Sra. Sílvia Rodes  directora dels Serveis Territorials d´Ensenyament  a Tarragona.

Del nostre centre es van graduar 5 alumnes que van fer les pràctiques duals al Decathlon Vila Seca, Decathlon Reus, Consell Esportiu Baix Camp, Consell Esportiu Tarragonès i Reus Esport i lleure .

noticia_22_6_17_1

A tots ells ,els hi donem la nostra enhorabona i els hi desitgem molta sort per el seu futur!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *