Matrícula 22-23 CFGM Guia en el medi natural i de temps de lleure

Per a formalitzar la matrícula del 1R CURS del Cicle Formatiu de Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure cal haver fet un procés de preinscripció i un altre de matrícula al centre.

Aquí teniu les llistes referents al procés de preinscripció i matriculació per al curs 22-23:

A continuació es detalla el procediment de matrícula pels dos casos possibles:

ALUMNAT PER CONTINUÏTAT (alumnes que actualment fan 4t d’ESO, PFI…)
Publicació de la Oferta Final
Publicació de la plaça obtinguda:

Si s’ha obtingut una plaça caldrà:

1. Venir al centre a fer la matrícula presencial: De l’11 al 15 de juliol – Horari de secretaria
  2. Fer el pagament de les activitats a través del següent enllaç: Pagament

Termini de pagament: fins al 15 de juliol, inclòs.

Codi de pagament: 90999210029990778950 650€

RESTA D’ALUMNAT (alumnes que actualment fan Batxillerat, Cicles Formatius, treballen…)
Publicació de la Oferta Final
Publicació de la plaça obtinguda:

Si s’ha obtingut una plaça caldrà:

1. Venir al centre a fer la matrícula presencial: de l’18 al 22 de juliol – Horari de secretaria
  2. Fer el pagament de les activitats a través del següent enllaç: Pagament

Termini de pagament: fins al 22 de juliol, inclòs.

Codi de pagament: 90999210029990778950 650€

Per a formalitzar la matrícula del 2N CURS del Cicle Formatiu de Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure cal fer un procés de confirmació de dades i de matrícula al centre.

Tot l’alumnat que està cursant 1r CFGM ha de portar a Secretaria abans del 17 de juny el un full de confirmació de dades

1. Venir al centre a fer la matrícula presencial: de l’1 al 8 de juliol – Horari de secretaria
  2. Fer el pagament de les activitats a través del següent enllaç: Pagament matrícula

Termini de pagament: fins al 8 de juliol, inclòs.

Codi de pagament: 90999210029990778961 700€

Per a formalitzar la matrícula d’Unitats Formatives suspeses de 1R CURS del Cicle Formatiu de Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure cal fer la matrícula i el pagament del 2N CURS del Cicle Formatiu i fer el pagament de les unitats formatives suspeses a través del següent enllaç: Pagament matrícula

Codi de pagament: 90999210029990779023 L’import depèn de les Unitats Formatives suspeses i el confirmaran a Secretaria

Sortides acadèmiques

Amb aquests estudis s’obté el títol de tècnic superior o tècnica superior, que permet accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau. Les persones que s’han graduat en un cicle formatiu de grau superior poden obtenir la convalidació de crèdits universitaris ECTS.

Sortides professionals

La superació d’aquest cicle formatiu permet accedir al món laboral com a:

• animador/a d’activitats físico-esportives
  • coordinador/a d’activitats poliesportives
  • monitor/a d’activitats físico-esportives
  • empreses de serveis esportius
  • patronals d’esports o entitats esportives municipals
  • associacions o clubs esportius
  • federacions esportives
  • empreses turístiques: hotels, càmpings.

Aquests estudis capaciten per elaborar, gestionar i avaluar projectes d’animació fisicoesportius i recreatius per a tot tipus d’usuaris, programant i dirigint les activitats d’ensenyament, d’inclusió socioesportiva i de temps lliure, coordinant les actuacions dels professionals implicats, garantint-ne la seguretat, respectant el medi ambient i aconseguint la satisfacció dels usuaris, en els límits previstos de cost.La durada és de 2.000 hores (1.650 en un centre educatiu i 350 en un centre de treball), distribuïdes en dos cursos acadèmics.

Matèries Hores
Valoració de la Condició Física i Primers Auxilis 165h
Dinamització de Grups 132h
Planificació de l’Animació Socioesportiva 66h
Metodologia de l’Ensenyament d’Activitats Fisicoesportives 132h
Activitats Fisicoesportives Individuals 132h
Activitats d’Oci i Temps Lliure 198h
Activitats Fisicoesportives d’Aparells Manuals 99h
Activitats Fisicoesportives d’Equip 165h
Jocs i Activitats Fisicorecreatives i d’Animació Turística 165h
Activitats Fisicoesportives per a la Inclusió Social 66h
Formació i Orientació Laboral 99h
Empresa i Iniciativa Emprenedora 66h
Anglès 99h
Projecte d’Ensenyament i Animació Socioesportiva 66h
Formació en Centres de Treball 350h

Preus

Itinerari LOE Itinerari LOGSE
Per curs 360€ Per crèdit 65€
Per Unitat Formativa 25€ Mòdul de formació en centres de treball 65€
Mòdul de formació en centres de treball 25€ Quota anual per ús de les instal·lacions 110€
Quota anual per ús de les instal·lacions 110€

Material

Aquest és un llistat de material orientatiu. El definitiu s´especificarà a l´inici de curs per part de l´equip docent.

1r Curs

• Banyador
  • Casquet
  • Ulleres de natació

2n Curs

• Aletes
  • Botes multitac
  • Raqueta de tenis
La nota obtinguda en el cicle formatiu de grau superior, permet accedir a la universitat sense fer cap prova d’accés.
Amb un cicle formatiu de grau superior es poden convalidar crèdits ECTS a les universitats catalanes.Pots trobar informació sobre la correspondència de crèdits en aquest enllaç.

L´alumnat que hagi cursat un altre cicle formatiu o estudis universitaris, podrà convalidar alguns crèdits/mòduls/UF.Pots trobar informació sobre les convalidacions en aquest document.

On, quan i com s’ha de sol·licitar?

S´ha de presentar a secretaria del centre en el moment de formalitzar la matrícula la documentació següent:

• Certificat de notes original o títol o resguard del títol (original i fotocòpia) dels estudis que donen dret a la convalidació.
  • Imprès de convalidacions que es pot descarregar en aquest document.