Sortida 2n GMNTLL al Port del Comte

Els alumnes de 2n de cicle de Guia Medi Natural i Temps de Lleure han estat gaudint de les muntanyes del Prepirineu català, concretament a Port del Comte! L’experiència ha estat força positiva i tant l’alumnat com els professors han reforçat vincles i continguts treballats durant tot l’any.

Dimarts van fer rescats en parc d’aventura i el barranc aquàtic de la Rasa del Coll del Port on els alumnes es van refrescar i van practicar maniobres amb cordes. Dimecres van treballar la seva orientació amb mapes per arribar al cim indicat i des d’allà buscar el Forat de la Bòfia, on van rapelar més de 30 metres.

De segur que van treballar les seves pors i van reforçar la confiança amb els companys. I per acomiadar-se d’aquest entorn, el dijous van fer la Via Ferrata de la Serra de les Canals, a Oliana, on van gaudir d’una nova activitat a la muntanya amb un bon ambient i unes vistes espectaculars!

Va ser una sortida… de categoría.