Reus Sport Challenge

El nostre institut va participar el passat dijous 20 d’abril al Reus Sport Challenge, gimcana esportiva organitzada per l’alumnat del CFGS on participaven diferents instituts de la ciutat.

Dos equips de l’Institut formats per alumnes de 1r-2n i 3r-4t d’ESO respectivament, van participar el passat dijous 20 d’abril al Reus Sport Challenge, activitat organitzada per l’alumnat del CFGS d’esports on participaven diferents instituts de Reus.

El torneig consistia en una gimcana esportiva on es treballava l’equilibri, la punteria, la coordinació…, proves que fomenten l’exercici físic i també un vessant més lúdic.

L’esdeveniment va ser tot un èxit i els nostres alumnes s’ho van passar d’allò més bé, enhorabona als organitzadors!