Trekking de Salou

El passat dijous 23 de novembre l’alumnat de 1r CFGS EAS va organitzar una divertida jornada de Trekking a Salou per als estudiants de 1r d’ESO. Aquest esdeveniment va ser tot un èxit, i va oferir a l’alumnat la possibilitat d’apropar-se a la natura i fomentar la cohesió grupal.

Durant el trajecte es van dur a terme diferents activitats amb la supervisió de l’alumnat de 1r CFGS. Els participants van participar activament en totes les propostes educatives.

La jornada va concloure amb una reflexió on l’alumnat van compartir les seves experiències i aprenentatges. Tot això va reforçar els llaços entre els diferents nivells educatius.

Moltes gràcies a tot l’alumnat i professors acompanyants per la vostra implicació.