TALLERS EFEC 4t ESO

Per tercer any consecutiu, els alumnes de la matèria d’Economia de 4t ESO, han participat en els tallers d’educació financera organitzats per l´EFEC.

EFEC és conseqüència del projecte EFEP de la Comissió Europea, que es basava en una millor pràctica detectada a Escòcia on professionals del sector financer impartien tallers a alumnes adolescents.

Aquest programa d’alfabetització i educació financera s’emmarca en les recomanacions d’organismes internacionals tant rellevants com l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i la Unió Europea (UE), i està supervisat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Ambdues organitzacions han fet èmfasi en la necessitat de dotar a la ciutadania de competències per tal de gestionar els seus ingressos i despeses, que ajudin a evitar episodis de sobreendeutament i d’exclusió financera.

La darrera edició del programa va arribar a 327 centres escolars, i ja acumula 20.179 tallers a 121.998 alumnes en el total de les 8 edicions.

El nostre centre, aposta per l´educació financera del nostre alumnat.