DIA INTERNACIONAL DE DONA I CIENCIA

Les futures científiques de l’Institut ens expliquen la vida de 16 investigadores. Elles donen veu a setze dones que van fer grans contribucions a la ciència, però que han estat oblidades perquè eren dones. No ho van tenir fàcil, algunes van treballar sense cobrar, van utilitzar pseudònims masculins o treballaven amagades als soterranis perquè no les deixaven treballar als laboratoris de les Universitats. Fins i tot hi ha algun cas en què algun home es va endur premis que elles mereixien. Avui volem fer justícia i recordar-les tal com mereixen, encara que no apareguin als llibres de text.

Per aquest projecte hem comptat amb la col·laboració dels alumnes i professores de 2n del CFGM de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar, que es van animar de seguida quan els ho vam proposar. Ha estat molt interessant compartir l’experiència entre alumnes de les tres etapes educatives: ESO, Batxillerat i Cicle Formatiu.