Més enllà dels genis

Més enllà dels genis és un projecte transversal amb el qual treballem les emocions amb l’objectiu de poder-les expressar sense prejudicis ni estigmes. Al llarg dels dies l’alumnat ha treballat les emocions i… haureu d’esperar a dimarts per veure’n el resultat final! Durant el projecte hem volgut donar a conèixer la figura de Miró, no només com a pintor sinó com a un geni referent, el qual també patia malalties de salut mental. Per aquest motiu hem anat a visitar el mas Miró i durant el taller l’alumnat ha après que Miró es refugiava a 15 minuts de Reus, al costat de casa, per recuperar-se de la seva malaltia mental. I com Miró, hem volgut veure en primera persona aquest paisatge que el feia emocionar i ens hem desplaçat fins a l’Ermita de la Mare de Déu de la Roca on hem quedat ben parats de la màgia del paisatge, les olors de la muntanya, les vistes. Hem passat un dia genial!