EL TAPIRÓ A LA FIRA TASTET DE CIÈNCIA

El passat 11 de maig, alumnes de 2n i 4t ESO van dedicar el dissabte a la tarda a la ciència. Carregats amb robots, garrafes d’aigua i altres utensilis, vam passar la tarda a la FIRA fent experiments d’hidrostàtica i demostracions de robòtica.

Per què suren els vaixells? Com funciona un submarí? Què és una premsa hidràulica? Aquestes i altres preguntes es van respondre amb experiments senzills amb materials casolans.

Els i les nostres alumnes també van mostrar els seus coneixements de robòtica i programació, seguint circuits o jugant a diferent jocs. Va ser una tarda profitosa per tothom.

Aquesta activitat s’emmarca dins el projecte M’ENCANTA (Matemàtiques, Enginyeria i Ciències Aplicant Noves Tecnologies a l’Aula) que el centre engega el proper curs per incentivar les vocacions científiques i tecnològiques.