Concurs de fotografia matemàtica

concurs_mates_banner

BASES:
• Poden participar tots els alumnes de 1r i 2n d’ESO
• Les fotografies han de ser fetes pels concursants.
• No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.
• Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
• Cada alumne podrà presentar un màxim de 3 fotografies.
• L’arxiu amb la fotografia tindrà format JPG i el nom constarà de: ESO12, barra baixa i el títol de la fotografia.

Les fotografies han de ser trameses a l’adreça electrònica concursfotomates@tapiro.cat
El termini per a entregar les fotografies serà del 10 de març al 7 d’abril
Els professors del Departament de Matemàtiques escolliran les tres millors fotografies que s’exposaran a l’institut i seran publicades a la revista. Es notificarà el resultat durant la setmana de Sant Jordi.
La millor fotografia serà presentada al concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM. El veredicte d’aquest concurs es publicarà en la web fotografiamatematica.cat el 23 de maig de 2017.
o Premis de l’ABEAM:

Amb 13 de les fotos finalistes d’aquesta edició es farà un calendari matemàtic de l’any 2018. Tots els centres participants seran obsequiats amb un d’aquests calendaris.
Tots els finalistes i guanyadors seran obsequiats amb un lot de llibres i un dispositiu electrònic. A més, els guanyadors de cada nivell tindran un premi addicional:

Primer premi: valorat en 100 €
Segon premi: valorat en 50 €
Tercer premi: valorat en 30 €

Premi del públic: d’entre totes les fotografies premiades pel jurat, el públic assistent al lliurament de premis també donarà el seu veredicte. Aquest premi també tindrà un obsequi.
o Tot el material generat pel concurs de fotografia es podrà trobar a la web de fotografia matemàtica: fotografiamatematica.cat. La utilització didàctica, no comercial, d’aquest material és lliure sempre que s’indiqui el títol i l’autor

.