Premis de Recerca de Batxillerat

noticia_22_3_17

Aquests darrers dies ha estat fet públic el veredicte final dels Premis de Recerca de Batxillerat (curs 2015/2016) que convoca la Fundació Privada Reddis, el qual atorga a la nostra ara ja exalumna Mar Carmona Comino el segon lloc dels treballs relacionats amb les Humanitats, les Ciències Socials i l’Art.

I és que el seu magnífic treball de recerca Estereotips i prejudicis cap a la cultura gitana, que ja va merèixer el màxim reconeixement aquí al centre, ara ha estat distingit per un jurat format per prestigioses personalitats del món educatiu del nostre entorn.

Val a dir que és la primera vegada que una alumna del Josep Tapiró obté aquest guardó, per la qual cosa la felicitació que es mereix és doblement especial.