Aprenem primers auxilis

Els nostres alumnes de 1r BAT, dins la matèria d’EF, han rebut i realitzat per part de la Sandra Paixà, enfermera de referència del nostre centre, una classe pràctica sobre com realitzar el RCP (reanimació cardiovascular) i com utilitzar un DEA (desfibrilador automàtic).

Prèviament han assitit a una classe teòrica sobre com actuar en casos d’emergència, quins són els principals passos a seguir en la cadena d’actuació davant d’una emergència (PAS) i quines són les accions bàsiques referides als primers auxilis.

Aquestes pràctiques estan englobades dins la programació d’EF i la seva realització per part dels alumnes és molt important, ja que són continguts que hauria de conèixer tota la població.

Els següent vídeo mostra alguns moment de la classe pràctica, aprenent a fer una RCP: