L’equip de l’Artiop

Hola, som l’equip de la revista de l’institut Josep Tapiró. Ens encarregarem de dissenyar els continguts i que cada article que llegiu sigui magnífic.

1-Hola, sóc en Joel Lucena Bonilla. Vaig néixer el 21 d’abril del 2000. Estic estudiant el batxillerat social a l’institut Josep Tapiró. Les meves aficions són jugar a la consola, quedar amb els amics i anar a entrenar al gimnàs. La meva idea principal és estudiar periodisme.

2-Hola, em dic Mohamed Habboubi i tinc 16 anys. Vaig néixer a Lleida l’11 de juliol de l’any 2000. Les meves aficions són la música i la sortir en bici. Encara no tinc clar què vull estudiar, però m’agradaria tenir una feina en la qual es viatgi molt.

PD: Sóc el que no està mirant a la càmera.

3-Ei! El meu nom és Edín Giménez Mas. Vaig néixer a Tarragona el dia 20 de febrer del 2000. Les meves passions són la informàtica i el dibuix. Avui en dia no tinc del tot clar què vull ser de gran, però m’agradaria treballar amb dissenyadors gràfics.

4-Hola! El meu nom és Joel Medina Romero. Vaig néixer a Reus el dia 25 de novembre del 2000. Sí, un mes just abans del Nadal! Les meves aficions són jugar a futbol i quedar amb els meus amics, sempre divertint-me! I encara no tinc clar del tot el que vull estudiar, tot i que m’agradaria estudiar periodisme, especialment esportiu.

5-Hola, sóc Nouriddine el Ouahbi i vaig néixer el  26-09-2000. Estudio batxillerat social. Les meves aficions són jugar a futbol i bàsquet en el meu temps lliure. En el futur m’agradaria se periodista esportiu i locutor de ràdio.

6-Hola, em dic Mustapha Skiou. Vaig néixer el 28 de maig del 2000. M’agrada molt jugar a futbol. Em considero un boig del futbol. M’agrada també el ping-pong. És un dels meus esports preferits. I escoltar música electrònica. De gran voldria ser treballador social.

7-Hola, sóc Mohamed Yassin Messoudi. Vaig néixer el 2 de desembre de 2000. Les meves aficions són jugar a futbol i el kick boxing i m’agrada també estar amb els meus amics i divertir-me. Encara no tinc clar què vull fer en el futur.

8-Hola, sóc Clara Gallego i vaig néixer a Reus el 2 de maig del 2000, per tant, tinc 16 anys. Estudio batxillerat humanístic a l’institut Josep Tapiró. Les meves aficions són veure series i escoltar música. M’agradaria estudiar arts gràfiques o qualsevol cicle relacionat amb la comunicació audiovisual.

9-Hola, sóc la Laura Cano Soria. Vaig néixer el dia 2 de juny del 2000. Les meves aficions són ballar, veure series i pel·lícules, quedar amb les amigues, entre altres coses. I estic entre dues carreres: comunicació audiovisual i magisteri, encara que segurament m’encaminaré cap a la comunicació audiovisual, ja que m’apassiona el món de l’edició, la fotografia i la càmera.

10-Hola! Sóc la Laura González López i tinc 16 anys. Podeu suposar que vaig néixer al 2000. Bé, com aficions puc dir que m’agraden molt les sèries americanes, m’encanta llegir i normalment reviso les xarxes socials amb freqüència, tot el relacionat amb els famosos em sol cridar molt l’atenció. En un futur m’agradaria estudiar o bé filologia anglesa o traducció i interpretació, per poder treballar en el món de les editorials.

11-Hola, sóc l’Alejandro Navarro Caballero i vaig néixer el 10 de gener del 2000. Estudio batxillerat a l’Institut Josep Tapiró de Reus. Els meus hobbies són llegir còmics, col·leccionar merchandising de cantants o grups de música que m’agraden i jugar a la consola en el temps lliure. En un futur m’agradaria fer un grau superior de producció multimèdia.

12-Holuu! Sóc la Rebeca. Ara tinc 16 anys i vaig néixer el 2 de desembre del 2000. Estic estudiant batxillerat al centre IES Josep Tapiró, el batxillerat social en concret. El que més m’agrada fer és ballar i ho faig des de petita. També m’agrada molt escoltar música i toco alguns instruments. Però el que més m’agrada es anar a comprar roba. M’agradaria treballar en un conservatori o en algun lloc relacionat amb la música.

13-Hola, sóc la Judith Félix Hipólito i tinc 17 anys. Vaig néixer el dia 29 de desembre de l’any 1999. Els meus hobbies són la música i passar temps amb les meves amigues. Encara no tinc ben clar què m’agradaria estudiar, però tinc algunes coses per fer en ment.

14-Bones! Sóc en Rubén Pizarro. Vaig néixer el 20 de juny del 2000. El millor regal és que justament s’acaben les classes. Les meves aficions són jugar a futbol, veure els partits dels meus amics i quedar amb tots ells. Encara no sé ben bé què estudiaré, però suposo que m’aniré a la mecànica o al periodisme.

15-Hola, jo sóc el Sergi Rubio, tinc 16 anys i vaig néixer el 27 de Juliol del 2000. Sóc jugador del Reus Deportiu de futbol. les meves aficions són jugar al tenis, veure partits de futbol i anar amb els amics a donar una volta. De gran voldria estudiar magisteri per ser professor d’educació física.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *