La lectura en el món digital: els booktubers

Bon dia a tothom!
Els booktubers estan marcant tendència, però qui són i què fan? Són joves lectors que comparteixen el que llegeixen amb els seus seguidors a través d’un canal de Youtube. Es diu que l’origen d’aquesta tendència sorgeix a partir del video haul, que són vídeos on la gent mostra lBookTuber-lectura-gemmalluch-universitat-valenciaes seves compres i n’opina. Més tard apareixen els book haul, que són semblants al anteriors, però només parlen sobre llibres.

Al Canal Reus el passat diumenge 23 d’abril es va realitzar un concurs de booktubers. Hi van col·laborar diferents instituts de la ciutat com per exemple l’escola Maria Rosa Molas, l’INS Baix Camp, l’escola Sant Josep, entre altres.
Com a representants del nostre institut l’Andrea Martínez i Lubna Khannach van guanyar el premi booktuber popular, amb la recerca del Llibre perfecte i Les Sherlocks del llibre.. Aquest premi va ser atorgat al treball més votat pel públic.

Així, doncs, Andrea i Lubna, us volem donar l’enhorabona per haver guanyat el premi i les gràcies per participar-hi. També des de l’equip de redacció us animem a seguir llegint

20170529_094450

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *