Dos alumnes del nostre centre han obtingut un reconeixement municipal per obtenir les millors qualificacions en les darreres proves d’ESO del curs escolar 2015-2016.
Aquestes alumnes han estat:
- Paula Anglès
- Imane Boussof
La Imane Boussof ja havia participat prèviament en un campus d’estiu sobre la biotecnologia a la URV, concedit també per les seves notes, i la Paula Anglès aquest any ha estat acceptada en el programa Talent Jove, també a la’URV de Tarragona i els dissabtes al matí rep classes de física i mates avançades.
Amb la celebració d’aquest acte, presidit per la regidora d’ensenyament i l’alcalde i acompanyats pels nois i noies i les seves famílies, la corporació municipal va voler reconèixer la voluntat d’aprendre i l’esforç de l’alumnat excel·lent de Reus. Tots els guardonats van rebre un diploma i un obsequi de mans d’una representació de regidores i regidors dels diferents grups polítics.
Fent clic en el següent enllaç podeu veure l’entrevista en vídeo: https://youtu.be/1YZPlXu3wHs



