Premis de Recerca de Batxillerat

noticia_22_3_17

Aquests darrers dies ha estat fet públic el veredicte final dels Premis de Recerca de Batxillerat (curs 2015/2016) que convoca la Fundació Privada Reddis, el qual atorga a la nostra ara ja exalumna Mar Carmona Comino el segon lloc dels treballs relacionats amb les Humanitats, les Ciències Socials i l’Art.

I és que el seu magnífic treball de recerca Estereotips i prejudicis cap a la cultura gitana, que ja va merèixer el màxim reconeixement aquí al centre, ara ha estat distingit per un jurat format per prestigioses personalitats del món educatiu del nostre entorn.

Val a dir que és la primera vegada que una alumna del Josep Tapiró obté aquest guardó, per la qual cosa la felicitació que es mereix és doblement especial.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut