Visita als Mossos d’Esquadra amb els alumnes de 1r de Batxillerat Esportiu

Els alumnes de 1r de Batxillerat Esportiu de l’Institut Joanot Martorell han tingut l’oportunitat de visitar les instal·lacions dels Mossos d’Esquadra, en una sortida educativa que ha permès als estudiants conèixer de primera mà el treball i les funcions d’aquest cos de seguretat.

Durant la visita, els alumnes han pogut veure de prop els equipaments, les tecnologies i els procediments utilitzats per la policia catalana en la seva tasca diària. A més, han estat informats sobre les diverses àrees en què els Mossos d’Esquadra intervenen, incloent la seguretat ciutadana, la gestió d’emergències i l’àmbit de la investigació criminal.

L’activitat ha estat molt enriquidora per als alumnes, que han pogut entendre millor la relació entre el treball dels professionals de la seguretat i les disciplines relacionades amb l’esport i la salut, com el control de l’estrès, la disciplina i l’atenció a la preparació física.

Sens dubte, aquesta visita als Mossos d’Esquadra ha estat una experiència memorable per als alumnes de 1r de Batxillerat Esportiu, que han pogut conèixer de prop un àmbit professional de gran rellevància social.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut