3r d’ESO fa una sortida de cohesió de grup per acomiadar el tercer trimestre

El passat 21 de desembre, l’últim dia abans de les vacances de Nadal, l’alumnat de 3r d’ESO va fer una sortida de cohesió de grup a Collserola. En arribar a Plaça Mireia van participar d’un seguit de jocs cooperatius amb els seus tutors/es i cotutors/es i seguidament van fer un esmorzar compartit de tancament de trimestre. Us deixem un recull de fotografies de la jornada!

El videoclip de l’optativa de Música de 4t

Des de la matèria optativa de música de 4rt d’ESO l’alumnat va portar a terme el Projecte Nadal, implicant la creació i interpretació d’una cançó. En aquesta activitat l’alumnat ha hagut d’escollir una cançó coneguda i treballar canviant la lletra, enregistrant-la i creant el videoclip. El projecte s’ha portat a terme de manera col·laborativa, fent grups de treball dins l’aula i organitzant l’equip d’enregistrament fora de l’aula. Com a resultat d’aquest projecte hem obtingut un videoclip que recull tota la feina realitzada durant l’últim més de classe abans de Nadal. Esperem que us agradi!

Colònies 2022 de 1r d’ESO a Vallclara

Els dies 10 i 11 d’octubre tot l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir de les colònies en anglès al poble de Vallclara. En aquest vídeo podreu veure amb detall totes les activitats de les quals van participar, tant arreu del poble i com ben amunt de la muntanya. Veureu com de bé s’ho van passar, aprofitant cada instant en un ambient fantàstic! Una experiència molt enriquidora per tots i totes!

Colònies 2022 de 2n d’ESO a Tamarit

Encara no havíem penjat el vídeo de les colònies de 2n d’ESO perquè volíem que fos una sorpresa pel festival de Nadal. Ara ja el teniu aquí, per recordar els moments viscuts a Tamarit els passats 25 i 26 d’octubre. Van ser dos dies intensos, en els que l’alumnat va poder fer activitats en anglès a l’aire lliure, així com rutes pel bosc descobrint la història i la natura d’aquest poble del Tarragonès.

Esperem que us agradi, de ben segur seran unes colònies que recordareu sempre!

Els nostres barris

Us compartim la peça de vídeo elaborada per l’alumnat de Comunicació Audiovisual (Optativa de 1r de Batxillerat) titulada “Els nostres barris”. Amb aquest treball es vol mostrar, amb imatges i so, la relació entre l’institut i els barris de l’entorn. L’alumnat va enregistrar un vídeo curt sobre la significació del Nadal al seu barri i l’àudio recull l’entrada de tot l’alumnat al centre un dia qualsevol. El muntatge entre ambdós conceptes expressa aquesta unió, tot significant la idea de comunitat educativa. És molt recomanable que el podeu sentir, i gaudir, amb auriculars.

El nostre Nadal

Durant el transcurs del Festival de Nadal, es va projectar aquest preciós vídeo elaborat per l’alumnat de l’Aula d’Acollida; ‘El Nostre Nadal’. En aquest, ens expliquen i comparteixen amb molta estima com es viu el Nadal als seus països de procedència, les seves tradicions i les seves peculiaritats. Un exemple més del caliu humà del nostre institut. Gràcies de cor!

Carta als reis 2022

Com ja és tradició al Joanot, l’alumnat de 2n d’ESO ha participat en el projecte “Carta als Reis”. Enguany, hem tingut el plaer de rebre les cartes dels infants de primària de l’Escola Montserrat de Sant Just Desvern i de l’Escola Gras i Soler d’Esplugues de Llobregat. La màgia ha arribat a 2n d’ESO i els ha convertit en gentils patges reials que, no només han redactat les cartes de resposta per a tots aquests nens i nenes, sinó que també n’han gravat els àudios! Els voleu escoltar? Doncs aquí els teniu!

Un podcast sobre el karate

La Noelia de primer d’ESO ens ha preparat un programa sobre el karate, un món que coneix molt bé perquè el practica des de fa molt de temps. Acompanayada per l’equip de Ràdio Joanot, la Dalia, l’Ibrahim, el Sergi, la Regina i el Marco, ens ajuda a entendre els conceptes més comuns d’aquesta art marcial i ens explica els beneficis socials i físics de fer karate. Música, curiositats i molt informació en aquest podcast d’influència oriental. Gaudiu-lo!

Festival de Nadal 2022

El passat dia 20 de desembre, com cada any, vàrem celebrar el Festival de Nadal de l’Institut. Tot l’alumnat de l’ESO i Batxillerat va poder gaudir de les actuacions i audiovisuals que amb il·lusió s’han estat preparant les setmanes anteriors. Tothom s’ho va passar d’allò més bé en un ambient alegre, festiu i també, amb moments molt entranyables. Compartim amb vosaltres l’àlbum de fotografies d’aquest dia tan especial! Gràcies a tots i totes!

El programa de la Naiara i l’Elder

La Naiara i l’Elder han preparat un programa doble sobre alguns temes que els interessen. La Naiara ens parla sobre un museu molt original situat a Barcelona, el Museu de les Il·lusions, un lloc ple de màgia, perspectives impossibles i molt divertides. L’Elder ens comparteix una aplicació del mòbil per aprendre idiomes, una manera pràctica i senzilla d’utilitzar els nostres dispositius… ja no tenim excusa per aprendre una nova llengua! A més, ens han seleccionat un bon grapat de cançons. Gaudiu d’aquest podcast!