SORTIDA RUTA LITERÀRIA La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda i Gurguí

El passat dilluns, 28 de març de 2022, l’alumnat de 2n de batxillerat va realitzar una ruta literària vinculada amb una de les lectures prescriptives de les PAU 2022, La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda.

L’alumnat s’endinsà pels carrers i  places que va trepitjar la protagonista de l’obra, la Natàlia. Una dona que visqué les penúries d’una època i d’una relació que l’abocà a un desànim molt latent al llarg de la novel·la.

Gràcies a aquesta sortida, l’alumnat ha après una mica més sobre els personatges, la trama, la simbologia d’una de les obres més representatives de la literatura catalana contemporània.

MÉS FOTOS