Passem a la següent fase!

El passat divendres 29 de març vam participar al XVè Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, amb alguns dels nostres alumnes d’ESO i d’Aula d’Acollida, en les categories de Timoners i Corsaris. I, després d’uns quants dies de preparació, tots ells van demostrar estar al nivell del concurs.

El resultat ha estat molt gratificant, ja que la nostra alumna Júlia Mateu de 1r d’ESO ha passat a la següent fase. Des d’aquí volem donar-li l’enhorabona i desitjar-li molta sort de cara a la següent!