L’ÍTACA GUANYA EL XX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

La nostra alumna Valentina del Valle Egea ha estat la guanyadora del XX Certamen de Lectura en Veu Alta en la categoria CORSARIS (1r I 2n d’ESO).
Volem donar la més gran enhorabona a l’alumna i a la Natàlia Domínguez, que ha estat la suplent al llarg de tot aquest procés.
Ens omple d’orgull comptar amb alumnes lectores i lectors que gaudeixen de la lectura i transmeten l’emoció i la musicalitat dels textos literaris.
Enguany tornem a guanyar; però no hi ha millor premi que tenir l’oportunitat de formar alumnes talentosos que gaudeixen de la paraula, de la ficció i de la literatura.

Som-hi! L’any vinent ho tornarem a fer!