FÒRUM D’ESCOLES VERDES A CAN MASSALLERA

El dia 10 de maig ens vam trobar algunes de les Escoles Verdes de Sant Boi, l’INS Marianao, l’INS Camps Blancs, l’Escola Benviure i nosaltres, per compartir algunes de les accions que hem portat a terme aquest curs sota el lema de REDUIR EL CONSUM.

El nostre centre va aportar 4 accions:

  1. Aprofitament de les taronges amargues dels carrers de Sant Boi, que vam recollir amb els Espigoladors, per fer melmelada.
  2. Intercanvi de llibres per Sant Jordi. Recollim els llibres que porta l’alumnat i els donem tants tiquets com llibres porten i, el dia de Sant Jordi, venen a la paradeta a escollir uns altres.
  3. Reparem el que es fa malbé! Vam reparar una vintena de tamborets de laboratori que tenien la plataforma per seure trencada. La vam substituir per una altra confeccionada amb fusta de palets recollits al carrer!
  4. Donem una segona oportunitat a la nostra roba! Centrada en quatre pilars:
  • setmana de la roba sostenible: en les hores de pati durant una setmana, l’alumnat voluntari va confeccionar peces de roba a partir d’altres o les va modernitzar.
  • mercat de segona ma de roba durant la Diada del Medi Ambient.
  • col·laboració en la donació de roba al Cottolengo.
  • confecció d’una bossarreta amb una samarreta també en la Diada del Medi Ambient.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>