Els premis del XIX Concurs Literari d’Ensenyament Secundari dels Centres Públics i Concertats de Sant Boi de Llobregat

Com ja sabeu, el 23 d’abril es va celebrar la diada de Sant Jordi on la lectura i les paraules vagaren per tots els indrets del nostre país.  Un cop més, els nostres alumnes han estat guardonats amb els premis del XIX Concurs Literari d’Ensenyament Secundari dels Centres Públics i Concertats de Sant Boi de Llobregat.

Els ben merescuts guardonats han estat:

Llengua Catalana

Categoria B (3r i 4t d’ESO)

• 2n premi de poesia pel poema “Maledicció nocturna” d’Alba Domínguez Rodríguez.

Categoria C (1r i 2n de BTX)

• 2n premi de narrativa per la narració “L’oblit” de Judith García García.
  • 1r premi de poesia pel poema “Una flama encara encesa” d’Hèctor Trujillo Ruiz
  • 1r premi de teatre pel guió dramàtic “Toca, Balasch!” d’Ariadna Puértolas Planelles.

Llengua Castellana

Categoria B (3r i 4t d’ESO)

• 1r premi de narrativa per la narració “La oportunidad” de Dakota Ríos.
  • 1r premi de teatre pel guió dramàtic “Robando 24 h de mi comunión d’Ainara Quiroga.

Categoria C (1r i 2n de BTX)

• 1r premi de poesia pel poema “Si fueras tu la medida de todo el mundo” d’Ariadna Puértolas Planelles.
  • 1r premi de teatre pel guió dramàtic “Yo si conozco a Dios” de Maria Fernández Garcia.

Llengua Anglesa

Categoria A (1r i 2n d’ESO)

• 2n premi de narrativa per la narració “Reality or fiction?” d’Aroa Moreno.
  • 2n premi de poesia pel poema “The irrevocable truth of life de Hadeer Khabil.

Categoria B (3r i 4t d’ESO)

• 2n premi de narrativa per la narració “A Love story” de Carlos Gómez.
  • 2n premi de poesia pel poema “Black Soul” de Xènia Arnau.

Categoria C (1r i 2n de BTX)

• 2n premi de poesia pel poema “And the greed came” d’Ariadna Puértolas Planelles.

Donem l’enhorabona i els encoratgem perquè no deixin mai d’escriure i de llegir. Activitats que, sens dubte, han fet d’ells i d’elles gran alumnes i millors persones.