El passat 10 d’octubre vam participar en la iniciativa Diàlegs Educació 2030, en el seu acte de llançament que va tenir lloc al Poliesportiu de la Mar Bella de Barcelona, i on ens vam trobar 200 persones de 20 Escoles Verdes diferents de Catalunya.
De l’INS Ítaca hi vam anar una selecció de 8 alumnes, dos de cada nivell de l’ESO:
| 1rESO
Mª Carmen García Davinia López
2nESO Nerea Liebanas Arnau Grau
|
3r ESO
Luís Cantero Cristina Vasiu
4t ESO Ariadna Borge Waldy de Lana |
i dues professores: Elisabet Garcia i Pilar Pérez.
Ens van repartir en grups on vam treballar els diferents ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) que vam concretar en determinades accions. Com a última activitat vam escollir cada centre les accions que volíem implementar en el nostre centre.
Aquest acte de llançament va ser el tret de sortida d’una iniciativa que durarà dos cursos i de la qual, com a centre participant en l’acte, serem protagonistes del seu impuls inicial: com a promotors de Diàlegs a les nostres aules, claustres i/o comunitats educatives i també, si ens animem, com a participants en el desenvolupament de la iniciativa al nostre barri o vila.
Esperem poder portar-ho tot a la pràctica!

