DIADA DEL MEDI AMBIENT A L’ÍTACA

El dia 3 de juny vam celebrar la Diada del Medi Ambient a l’Ítaca.

De 8 a 9h, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO que va portar una samarreta o dessuadora, va poder realitzar, una BOSSARRETA, és a dir, una bossa amb una samarreta. L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’optativa de Biomedicina va fer de monitors, els van explicar com fer-la i els van ajudar.

De 9 a 10h la va fer l’alumnat de 3r i 4t de l’ESO.

De 10 a 11h, els integrants dels dos clubs de moda de 4t d’ESO, van preparar el mercat de roba de segona mà, distribuint la roba en taules i penja-robes.

A les 11h es va obrir el mercat a la resta de la comunitat educativa, que va poder bescanviar roba o comprar algunes peces a un preu simbòlic d’1€. Per ser la primera vegada que es feia al centre…creiem que podem estar contents del resultat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>