CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dilluns, alguns dels nostres alumnes participaren en el XIX Certamen de Lectura en Veu Alta que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació.

El professorat de llengua catalana seleccionà  per a la categoria de “Corsaris” els següents alumnes: Valentina del Valle, Natàlia Domínguez, Abdelah Bounoua; i per a la categoria de “Tropa de corsaris”, en què van haver de llegir un fragment de manera col·lectiva, els seleccionats foren la Bruna Gobbato, l’Àlex Cabezas, El Daniel Nadal i l’Adrià Gómez.

L’alumnat, adés esmentat, representaren l’institut fent una excel·lent lectura i tots plegats aprenguérem com és d’important la comunicació oral i la lectura en veu alta.

Moltes gràcies, Corsaris i Tropa de corsaris! No deixeu mai de llegir, no deixeu mas d’estimar la paraula, no deixeu mai de viatjar a través de la lectura!!