Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris

Beques convocades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a estudiants que el curs acadèmic 2019-2020 cursen ensenyaments postobligatoris.

Termini per presentar la sol·licitud: del 1 d’agost a l’1 d’octubre de 2019

MOLT IMPORTANT – Aspectes a tenir en compte:

Les sol·licituds s’han de presentar telemàticament.

La beca ha d’estar gravada amb el nom i cognoms de l’alumne/a sol·licitant (no amb el nom del pare, mare o tutor legal) i que constin tots els membres de la unitat familiar.

A l’hora de complimentar la beca, s’ha de tenir cura de triar, correctament, l’institut on cursa batxillerat aquest curs acadèmic (08047509 – Institut Ítaca).

El correu electrònic de contacte que s’indiqui a la beca ha d’estar actiu i ser revisat periòdicament.

L’alumne/a ha de ser titular del compte bancari on vulqui cobrar la beca.

Teniu tota la informació al següent enllaç.