XIV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

El dijous 22 de març de 2018, el nostre institut va participar en els quarts de final del XIV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta al Centre Cultural Casablanca de Sant Boi de Llobregat. Ens va representar l’Ayoub Bounoua en la categoria de Corsaris (1r i 2n d’ESO), el Sebastián Rojas en la categoria de Timoners (alumnat nouvingut) i la Júlia Garcia, la Maria Fernández i l’Àlex Ortí en la categoria de Tropa de Corsaris (3r i 4t d’ESO).

Els nostres alumne van llegir fragments de les obres: Adam i Thomas de Aharon Appelfeld, Dràcula de Bram Stoker i Xaval gras es menja el món de K. L. Going.