SLAM POETRY 19-20: ROUND 1

Aquest curs continuem amb el Poetry Slam, després de la victòria del nostre alumne Carlos Fernández al concurs de l’any passat.

Aquesta és una activitat per tot l’alumnat de 4t d’ESO que s’anirà desenvolupant al llarg del curs amb la col·laboració del col·lectiu Llobregat Slam Poetry i de l’Ajuntament de Sant Boi, i que enguany es farà a tots els instituts públics de Sant Boi.

El Poetry Slam és un joc centrat en la paraula en què participants o slammers disposen de 3 minuts per a interpretar un text d’autoria pròpia, fent servir només la seva veu i el seu cos a una audiència que és qui decideix quina actuació és la guanyadora.

Aquí teniu algunes fotos dels taller d’avui i us anirem informant de com van les sessions. Però si voleu conèixer una mica més com va això del Slam Poetry, aquest dijous 14 de novembre a les 19h a Cal Ninyo – Centre Històric podeu veure una exhibició de primer nivell amb les millors veus del Poetry Slam dels últims anys i campions històrics i actuals d’Espanya i Europa. Serà un dels millors combats de Poetry Slam vist en els últims temps!

També podeu consultar el canal de youtube de Llobregat Slam Poetry.