Pràctiques de Física a la facultat de Física

El dia 23 de Gener els alumnes de segon de batxillerat  que cursen la optativa de Física es van desplaçar fins la facultat de Física de la UB, per gaudir de 5 tallers interessants, podem destacar que als alumnes els va interessar molt les aplicacions de la física a la vida quotidiana i ells mateixos van crear un  holograma.  Cal destacar també la gran col·Iaboració de l’alumnat en tots els tallers. Al taller de magnetisme i superconductivitat van estar molt interessats en la superconductivitat  d’alguns material a temperatura baixa.  En el taller d’astronomia  van poder observar fenòmens físics com la refracció de la llum i l’observació de muons.