EL CIM Centre d’Investigació Mecànica UPC

El passat divendres 12 d’abril l’alumnat del Batxillerat Tecnològic van gaudir de la visita al CIM.

Una secció d’innovació que pertany a la UPC, un centre de referència mundial en l’àmbit de la tecnologia avançada amb més de 30 anys d’història.

Ha estat una oportunitat única per als nostres alumnes per tal de conèixer el funcionament de diferents tecnologies punteres en impressió 3D que existeixen en el mercat actual.

Agraïm l’hospitalitat de les persones que ens van atendre i esperem poder repetir l’experiència