4a i última sessió online de l’SLAM POETRY

El passat dia 7 i 8 de maig va tenir lloc la 4a i última sessió Online de l’Slam Poetry. En aquests dos dies, els alumnes de cada grup de 4t ESO van presentar, via recitació i d’acord amb el que havien après en les sessions anteriors, els seus poemes. Tot just acabada la recitació, van procedir a la puntuació. I així, els alumnes de 4t ESO van triar com a representants del nostre centre per a la competició contra els altres centres de Sant Boi a:

4t A: Pablo Pino Delgado

4t B: Helena Roldán Vasquez

4t C: Marc Erik Carrión Pacheco

4t D: Mohamed el Bouazzaouy

Ara, el que ens queda a la resta és animar-los i encoratjar-los per a la final, que , tindrà lloc el proper 20 de maig, festa del poble a través del Canal de Youtube de l’Ajuntament de Sant Boi. Respecte a l’hora, el Cysco, un dels formadors del taller, ens va dir que ja ens informaria. Informats estem i a l’espera de saber només l’hora d’animar als nostres finalistes. I vagi des d’aquí un Visca!