SORTIDA BANC D’ALIMENTS

El passat 21 de desembre del 2018 alguns alumnes de 3er d’ESO van portar al banc d’aliments de Sant Boi els aliments recollits al llarg del mes de novembre i desembre a l’institut. L’objectiu d’aquesta activitat solidària és posar en pràctica les competències clau de l’assignatura de cultura i valors ètic, el voluntariat, la solidaritat i conèixer el funcionamnet d’ONG’s que treballen per millorar les desigualtats socials.

Enguany hem arribat als 200kgs, ha estat una activitat molt enriquidora, tant per els alumnes que han participat, com especialment, als alumnes que van portar els aliments al punt solidari.

Xavi Gomis