Forum ciutats defensores dels Drets Humans

El 10 d’octubre, els alumnes de 1er de batxillerat van participar en el forum de les ciutats defensores dels Drets Humans. Els ponents de la xerrada eren Ahmed Ali, fotoperiodista egipci, condemnat a 25 anys de presó per denunciar els maltractaments i tortures del règim egipci de Al-sisi, i Ramón Esono, dibuixant de còmics, que denúncia el règim d`’Obiang a Guinea Ecuatorial amb els seus dibuixos, i que va anar a la presó acusat falsament de blanqueig de diners. Els dos activistes van explicar el seu testimoni en primera persona i va ser una jornada molt emotiva i positiva per tots, especialment per als alumnes. Després dels testimonis, és va  passar a fer un torn de preguntes on els alumnes van poder preguntar als ponents els seus negits i preocupacions envers els Drets Humans.