Xerrada 4_Oficina de Turisme del Pallars Sobirà_2n ASE

I per tancar i donar per finalitzat el cicle de xerrades, els alumnes de 2n d’Animació Socioesportiva han visitat l’Oficina de Turisme comarcal a Sort per realitzar una entrevista molt interessant a la tècnica Pepa Cecilia. L’objectiu principal ha estat continuar analitzant la realitat turística i esportiva de la comarca per tal de valorar entre tots les tendències i la diagnosi del territori quant al turisme i l’activitat socioesportiva, molt vinculada també al turisme en aquesta comarca. Aquest és el punt de partida que ajudarà a l’alumnat a tenir una primera visió de l’oferta i la gestió del territori en aquests àmbits.

Com sempre, molt agraïts a Pepa  per la seua dedicació i disponibilitat, una professional de 10 molt implicada i que coneix a fons  en el territori!!!