Xerrada 4_ NTELADES. CFGS Animació Socioesportiva.

Els alumnes del CFGS d’Animació Socioesportiva, estan finalitzant l’anàlisi de la realitat i la diagnosi de l’entorn com a part fonamental per introduir els projectes que desenvoluparan al mòdul de Planificació de l’Animació Socioesportiva. En aquest sentit, i seguint amb el cicle de xerrades d’experts, tècnics i professionals amb projectes relacionats amb diferents pràctiques fisicoesportives, l’última xerrada va ser divendres 23 d’octubre de la mà d’Alba Garrido, component de la companyia Ntelades.

Ntelades, és una companyia pallaresa molt especial que aglutina diferents disciplines als seus espectacles de circ aeri de teles acrobàtiques i expressió corporal com és la dansa i el teatre. A més a més d’explicar el seu projecte, va resultar una xerrada molt interessant des del punt de vista de com es gestiona aquesta agrupació i com es reparteixen les diferents tasques  entre les components. Sense cap dubte, una exposició molt profitosa de cara als alumnes, en quant a trobar eines, associacions i diferents col·laboracions per tal d’aconseguir portar a terme aquests tipus de projectes tan singulars.

Aquí us deixem alguns enllaços de fragments d’alguns dels espectacles que creen: