GIMCANA DE BENVINGUDA DE CICLES_Curs 2019/20

Com de costum, cada any els alumnes de 2n de CFGS d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives preparen una jornada de convivència i benvinguda, amb una gimcana de proves molt divertides per la resta de companys de primer any de cicles formatius, amb la novetat que aquest any han participat també els alumnes d’altres cicles com el de CFGM d’Activitats Comercials i el CFGS de Guia, Informació i Assistència Turístiques.

L’objectiu d’aquesta gimcana és que els alumnes es coneguin, sobretot aquells que vénen de fora i, a més a més, que s’ho passin molt bé i agafin forces per engegar el curs.

Moltes gràcies per participar i sobretot als organitzadors!!!