Taller d’espècies a 3r d’ESO (Ciències Socials)

Durant la setmana passada, l’alumnat dels dos grups de 3r d’ESO van fer un taller d’espècies aprofitant que es feia el tema de Ciències Socials, L’època dels grans descobriments geogràfics. Les expedicions marítimes del segle XV tenien com a objectiu trobar una ruta alternativa cap a l’Índia i el sud-est asiàtic per poder-hi comerciar.
Aquest taller tenia com a activitats l’enumeració d’espècies, la seva classificació i la seva exposició. Aquestes dues últimes activitats es van fer en parelles. L’alumnat va treballar espècies com la nou moscada, el pebre, la canyella, el safrà, l’all, l’alfàbrega… Finalment es va avaluar el taller mitjançant una coavaluació.

Informa: Toni Leal