Tornen les curses de muntanya amb una important participació de l’alumnat de l’institut

Després de dos anys d’aturada i més de dos cursos inactius, s’han tornat a realitzar les curses de Muntanya de l’ENCAMADA, afegint una cursa més en el poble de Llessui i un gran èxit.
Amb més o menys participació, l’alumnat del nostre Institut hi ha estat present en totes elles.
La primera va ser el Cros de Sort el 8 de maig i així, s’han anat realitzant les altres curses, durant diferents caps de setmana a Ribera de Cardós, Esterri d’Àneu, Llessui i Àreu, que va tenir lloc el dia 4 de juny amb la coneguda Mini Milla.

Felicitats a tots els participants i a les persones que ens heu ajudat fent de col·laboradors. Fins el proper curs!