Tancament del Mòdul d’activitats de lleure en el medi natural

Ja quasi tenim el curs enllestit i l’alumnat de 1r d’Ensenyament i Animació Socioesportiva han tancat el mòdul professional d’activitats de lleure en el medi natural amb la preparació d’una acampada.

Com cada any, l’alumnat ha preparat el projecte de l’acampada d’oci i temps lliure, realitzant unes votacions per a escollir la millor opció. Un any més, l’opció escollida ha estat la de pernoctar als voltants del Refugi de Comes de Rubió, dins l’espai protegits del Parc Natural de l’Alt Pirineu.

Han estat dos dies intensos on hem pogut posar a la pràctica diferents dinamitzacions de lleure en el medi natural i el resultat ha estat molt positiu, gràcies a la gran col·laboració de l’alumnat.