Sortida a Barcelona amb l’Aula d’acollida

El passat dia 13 de maig l’alumnat de l’aula d’acollida de l’IES va assistir a la trobada del concurs “Voltem pel món”. En aquesta trobada ens vam reunir totes les escoles i instituts que van participar durant el curs 2009/10  en aquest concurs. De fet no és ben bé un concurs ja que no hi ha guanyadors i perdedors només participants, alumnat de les aules d’acollida que van anar realitzant les tasques proposades.

Durant la jornada vam poder gaudir de l’espectacle d’un mag i de la recollida, per part de tots els grups participants, dels corresponents certificats i diversos regals. També vam aprofitar per visitar el recinte del FC Barcelona. Tots i totes vam poder gaudir d’un dia rodó.

Informa: Gemma Domènech