Concurs Empreses d’Hípica curs 2010-2011

Concurs empreses hípica

Benvolgut senyor/a:

L’IES Hug Roger III de Sort imparteix els ensenyaments corresponents al “Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Conducció d’activitats físicoesportives en el medi natural”. Dins del currículum d’aquest Cicle Formatiu hi ha el crèdit de Conducció de grups a cavall i atencions equines bàsiques, el qual té una assignació de 180 hores. Per impartir aquest crèdit l’Institut es veu obligat a contractar els serveis d’una hípica (instal•lacions, cavalls, monitors, classes) a fi i efecte d’assegurar una qualitat en la formació pràctica.

Per tal d’organitzar aquest crèdit pel curs 2010-2011, ens adrecem a la seva empresa per saber si aquesta estaria interessada en impartir-lo en les seves instal•lacions. Tot seguit li detallem alguns aspectes que considerem poden ajudar-lo a presentar la seva proposta, en cas de que la seva resposta fos afirmativa:

– El número màxim d’alumnes que assistirien cada dia d’activitat seria de 25 (no necessàriament cal que hi hagi un cavall per alumne, ja que poden formar-se grups de treball –ruta, manteniment, ensenyaments més específics, formació-, i fer rotacions).

– El període de realització seria el comprés entre el 13-09-2009 i el  15-12-2009.

– Els dies foren tots els dilluns i els dimecres del període (suma 25 dies en total).

– L’horari aproximat dels alumnes, cada dia d’activitat, seria el comprès entre les 9:00 hores i les 17:00 hores.

– Amb els alumnes hi anirà normalment un professor acompanyant de l’IES.

– L’empresa distribuirà juntament amb l’IES les hores teòriques i pràctiques.

Per a realitzar l’activitat, l’empresa ha d’assegurar aquests elements:

– Que l’empresa consti al Cens d’organitzadors/es d’activitats físicoesportives en el medi natural.

– Tenir contractades les pòlisses d’assegurances d’accidents personals i de responsabilitat civil d’acord amb l’article 7 del Decret 56/2003, de 4 de febrer (DOGC núm.3838 del 07 de març de 2003), pel qual es regulen les activitats físicoesportives en el medi natural.

– Disposar de suficient personal tècnic com per garantir el control de les activitats. Que tant el responsable tècnic de l’activitat com el personal tècnic acompanyant compleix els requisits d’edat i titulacions especificades en l’esmentat Decret.

– Disposar del material necessari per realitzar les classes teòricopràctiques.

Es valorarà positivament els següents ítems:

– L’opció d’un cavall per alumne.

– Disponibilitat d’aules per les classes teòriques.

– Disposar de roadbooks.

– Tenir una programació de les activitats a realitzar juntament amb les sortides previstes.

Li agrairíem que, en el cas d’estar interessat en impartir aquesta formació pràctica del crèdit esmentat a les seves instal•lacions, ens adrecés un projecte organitzatiu abans del  3-09-2010, on s’especifiqui:

– El pressupost que ens realitzaria, incloent transport en cas de ser necessari (haurà de ser el preu final de l’activitat).

– El compliment de l’esmentat Decret (assegurances, responsabilitat civil,…).

– Detall de les instal•lacions.

– Possibles rutes a realitzar amb els alumnes.

– Opcions de grups a cavall.

– Nombre de monitors, titulacions i formació, experiència laboral.

– Altres dades que consideri oportunes.