Com crear una empresa

El dijous 13 de desembre els alumnes de 2n del CFGS d’ animació d’activitats físicoesportives de l’Institut Hug Roger III de Sort van fer el taller Com crear una empresa, gràcies a la proposta de l’Oficina Jove del Consell Comarcal del Pallars Sobirà i al servei d’Autoocupació de la Diputació de Lleida.

Les formadores, Marta Aguilar i Carla, van dinamitzar  un joc de rol, que va permetre als alumnes seguir de forma vivencial tot el procés de creació d’una empresa, des de la generació de la idea fins a l’ inici de l’activitat.

Tots els participants hem valorat de forma molt positiva tota l’activitat, considerant-la una experiència molt recomanable per aprendre de forma dinàmica què cal fer per crear una empresa.